loading...
طراحی تا چاپ
admin بازدید : 7 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

علی صادقی زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران در بیمارستان طرفه می‌باشد[۱] پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است. یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. وی مدرک فوق دیپلم کامپیوتر دارد. به گفتهٔ خودش به طور اتفاقی و با مجموعهٔ آفتاب عالم‌تاب ساختهٔ امیر سماواتی و مازیار حبیبی‌نیا وارد عرصهٔ سینما شد.

 

admin بازدید : 7 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

فاطمه معتمد آریا (زاده ۷ آبان ۱۳۴۰ در تهران) که در میان دوستان و آشنایانش و اهالی سینما به نام مستعار سیمین معتمد آریا هم شناخته می‌شود، یکی از بازیگران سینمای ایران است.

او در فیلم‌های کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی، محسن مخملباف، رخشان بنی اعتماد و بهمن فرمان‌آرا بازی کرده و بازی او بارها موردتوجه و تحسین قرار گرفته‌است.

 

admin بازدید : 9 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 

بیوگرافی شهرام حقیقت دوست

مجموعه : بیوگرافی هنرمندان , بازیگران , ورزشکاران , افراد معروف
\"بیوگرافی
بیوگرافی شهرام حقیقت دوست
 
نام: شهرام حقیقت دوست
تاریخ تولد: 1351
مدرک تحصیلی: کارشناس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی
………………………………………..
بازیگری را از سال 1373 و با بازی در نمایش پسر کارون (امیر دژاکام، 1373) شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان (یوسف سیدمهدوی، 1374) به تلویزیون آمد. تنها تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی، 1376) است.
بازی روان او در مجموعه های تلویزیونی و بخصوص در مجموعه خط قرمز (1379) نشان از توانایی های او دارد. او هنوز فرصت خودنمایی در عرصه سینما را پیدا نکرده است.
بازی متفاوت او در فیلم عطش (1381) به دلیل ضعف در شخصیت پردازی به چشمها نیامد.
نقش آفرینی بسیار زیبای او در فیلم جنایت (محمدعلی سجادی)، بازی ماندگاری در کارنامه او به یادگار گذاشت.
با آن چشمان وحشی که شمایلی از یک گربه را به یاد مخاطب می اندازد به خوبی توانست مسیر ترقی و پیشرفت را پیدا کند. شهرام از صحنه نمایش آمد و به خوبی در هر سه مدیوم سینما ،تلویزیون و تئاتر درخشید ، چهره او بیشتر به نقش هایی می خورد که دچار حق کشی شده اند و در پی انتقام بر آمده باشند . اما با ابن همه او هیچگاه چهره اول یک کار سینمایی در خور نبود .
شهرام کارشناس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است که در سال 1351 متولد شده است .
بازیگری را از سال 73 و با نمایش پسر کارون به کارگردانی امیر دژاکام آغاز کرد و با مجموعه تلویزیونی مهر خوبان به کارگردانی یوسف مهدوی پا به جعبه کوچک گذاشت. اولین حضور سینمایی اش معطوف به نقشی کوتاه در درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی می شد که جای دیدن برای او در خود نداشت . پس از آن در مجموعه اول ودوم داستان یک شهر دو اپیزود را بازی کرد که مورد توجه قرار گرفت و بعد به تیم بازیگران همسفر پیوست این مجموعه تلویزیونی دیگر به کارگردانی قاسم جعفری بود که در سال 80 ساخته شد ، داستانهای اجتماعی این مجموعه مورد توجه قرار گرفت و همین باعث شد تا بازی او هم به خوبی مورد ارزیابی قرار گیرد قاسم جعفری تحت تاثیر بازی او قرار می گیرد و نقش اصلی را در سریال بعدی اش یعنی در خط قرمز به او می دهد و او با یک تیم از بازیگران جوان و تقریبا نا شناس داستانی دیدنی می آفرینند.
شهرام به خاطر داشتن نقشی پررنگ بیشتر از سایر همبازی هایش به چشم آمد و توانست نقدهای مثبتی درباره بازی خود به دست بیاورد . نقش شهرام در این مجموعه شباهت انکار ناپذیری به چهره خاص او داشت و اصلا قواره خود او بود . دیگر مجموعه ای که همان سال کار کرد شب آفتابی بود که نتوانسته بود موفقیتی همپای خط قرمز داشته باشد .پس از ان دوباره به سینما بازگشت ، اما این بار در نقشی طولانی تر در ساخته ای از محمد حسین فرح بخش با نام عطش که در آن با بهرام رادان همبازی بود . فیلم ماجرای چند دزد است که پس از انجام موفقیت آمیز کارشان و سرقت یک جواهر فروشی به یکدیگر نارو می زنند و شهرام نیز بازی متفاوت و خوبی را از خود به نمایش می گذارد همان سال در دو فیلم دیگر هم ظاهر می شود ابتدا در غوغا ساخته سعید سهیلی بعد هم در جنایت به کارگردانی محمد علی سجادی . غوغا برای او کاری انجام نمی دهد. اما در جنایت هم بازی خوبی را از او به نقش یک دزد شاهد هستیم که در تقابل با میترا حجار با قدرت نمایی خودش را بالا می کشد و تقریبا فیلم را بر نام خود تمام می کند . شخصیت او در طلسم شدگان به ساخته داریوش فرهنگ در سال 82 چیزی بیش از سایر نقش هایش نداشت ، اما در همان کلیشه همیشگی نیز خوب بازی می کند . فیلم جای کار فراوانی برای کارکتر او داشت و او هم به خوبی از این فرصت استفاده می کند . مجموعه جز کارهای پر مخاطب قرار می گیرد و دوباره نام شهرام به عنوان یک چهره مناسب مجموعه های تلویزیونی بر سر زبان ها می افتد . در سال 83 در همکاری مجدد با محمد علی سجادی فیلم تردست را بازی می کند که باز هم نقش یک دزد نصیبش می شود . آخرین کاری که در آن به بازی پرداخته در «چند می گیری گریه کنی ؟» به کارگردانی شاهد احمدلو که در آن با الناز شاکر دوست و با ابوالفضل پور عرب همبازی شده است.
admin بازدید : 9 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

دوم آذر ۱۳۵۶ در خانواده ای با اصالت تهرانی صد در صد متولد شد . فرزند اول زوج جوان و تحصيلكرده . روشنفكر و متمولی بود كه در منزلی واقع در ميدان آرژانتين تهران به دنيا آمد و در همان محله رشد كرد و بزرگ شد . پدر حميد تاجر فرش تحصيل كرده است و مادرش بر غم داشتن تحصيلات عاليه و موقعيت اجتماعی و اصالت خانوادگی خانه دار است . بعد از حميد يك دختر هم در اين خانواده به دنيا آمد كه در رشته ی گرافيك فارغ التحصيل شد و هم اينك دنبال ادامه ی تحصيل در رشته ی حقوق است و دوست دارد كار وكالت كند .

admin بازدید : 16 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

  بیوگرافی کامل شقایق فراهانی + عکس

  شقایق فراهانی متولد  (۲ مرداد ۱۳۵۱، تهران) بازیگر ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۲ مرداد ۱۳۵۱

تهران

والدین : بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۵ تا کنون

 زندگی شقایق فراهانی
او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون است.

از کودکی همراه پدر و مادرش (بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی نیا) به بازی در تئاتر پرداخت.

با حضوری کوتاه در فیلم « لیلا » به سینما آمد اما تنها در فیلم « چتری برای دو نفر » توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی او در این فیلم کاملا بر بازی بازیگران مقابلش – رضا کیانیان و هدیه تهرانی – برتری دارد.

با بازی خوبش در فیلم « پروانه » در سطح بین المللی هم توانست موفق شود.
  شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  فیلم‌ها شقایق فراهانی
    بی خداحافطی (احمد امینی . ۱۳۹۱)

    خنده در باران (داریوش فرهنگ . ۱۳۹۰)

    محاکمه در خیابان ( مسعود کیمیایی ، ۱۳۸۷)

    دل شکسته (۱۳۸۷)

    وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)

    دایناسور (۱۳۸۶)

    مظفرنامه (۱۳۸۶)

    مقلد شیطان (۱۳۸۵)

    مهمان (۱۳۸۵)

    نصف مال من، نصف مال تو ( وحید نیکخواه آزاد، ۱۳۸۵)

    راه طی شده (۱۳۸۴)

    صحنه جرم، ورود ممنوع! (۱۳۸۴)

    قلقلک (۱۳۸۴)

    شارلاتان (۱۳۸۳)

    پروانه ای در باد (۱۳۸۲)

    آدمک‌ها (۱۳۸۰)

    سیندرلا (۱۳۸۰)

    چتری برای دو نفر (۱۳۷۹)

    راز شب بارانی (۱۳۷۹)

    سمفونی تاریک (۱۳۷۹)

    شب‌های تهران (۱۳۷۹)

    شهرت (۱۳۷۹)

    صدای سخن عشق (۱۳۷۹)

    طوطیا (۱۳۷۷)

    عشق کافی نیست (۱۳۷۷)

    مهره (۱۳۷۷)

    لیلا ( داریوش مهرجویی ، ۱۳۷۵)

تصاویر شقایق فراهانی

    شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

 تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

بیوگرافی شقایق فراهانی+  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

 بیوگرافی شقایق فراهانی+  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  تصاویر شقایق فراهانی

  شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  بیوگرافی شقایق فراهانی+  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

admin بازدید : 41 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

شهرت علمی و فرهنگی: بازیگرمدرک تحصیلی: دیپلمه.

- فعالیت هنری را با بازی در تئاترهای مدرسه‌ای آغاز کرد و پس از پایان تحصیلات با فیلم وسوسه جلوی دوربین رفت

- اما نخستین حضور جدی‌اش بازی در فیلم عروس بود.

- در چهل و یکمین جشنواره سن سباستین (اسپانیا، 1992) برای بازی در سارا جایزه بهترین بازیگر زن را به‌طور مشترک دریافت کرد و در همین سال برای همین فیلم (باز هم به‌طور مشترک) از جشنواره سه قاره نانت فرانسه جایزه گرفت.- در دوره‌های مختلف جشنواره فجر برای بازی در فیلم‌های عروس، سارا، پری، روانی و دو زن کاندید بوده است.- او به‌خاطر بازی در فیلم دو زن جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تائورمینا (ایتالیا، 1999) دریافت کرد.- او فیلم کوتاه ̎ داشتن و نداشتن ̎ را هم کارگردانی کرده است.- او برای بازی در فیلم نیمه پنهان از بیست و پنجمین جشنواره فیلم قاهره جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.- پس از ده سال نامزدی برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر، سرانجام در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیکی کریمی برای بازی در فیلم‌های واکنش پنجم و دیوانه‌ای از قفس پرید این جایزه را دریافت کرد.

admin بازدید : 40 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار + تصاویر محمدرضا گلزار

مجموعه: دنیای بازیگران

 

\"\\"محمدرضا\"

محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.

گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.
گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت. او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است.

به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

او با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست در سال ۱۳۸۰ به عنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. جزو اولین مدل‌های تبلیغاتی ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت پس از اکران فیلم شام آخر در سال ۱۳۸۰ شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او سال ۱۳۸۱ با این شرکت قرار داد بست وی همچنین به عنوان مدل آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌هایی همچون چرم و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است.

روزنامه نگار و یکی از اعضای تحریریهٔ مجلهٔ رویش در سال ۱۳۸۷.

او چند سال مجموعه زیبایی برای آقایان به نام Men\\\'s Club را اداره میکرد که این مجموعه در سال ۱۳۹۰ تعطیل شد.

این هنرمند در سال ۱۳۹۲ اولین ترانه خود را به صورت حرفه ای منتشر کرد و قصد دارد به فعالیت خوانندگی ادامه دهد.


admin بازدید : 23 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

نام : مهناز
نام خانوادگی : افشار
تاریخ تولد : 1356/3/21
محل تولد : تهران
--------------------------------

زندگی شخصی مهناز افشار:

کودکی مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران  بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد.

مهناز افشار در دوران کودکی

 

admin بازدید : 54 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

لیندا کیانی,بیوگرافی لیندا کیانی,تصاویر لیندا کیانی

لیندا کیانی باریگر سینمای ایران، در ۲۳ شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان متولد شد.

نام اصلی : لیندا کیانی
زمینه فعالیت : بازیگر
ملیت : ایران
تولد : ۱۳۵۹
آبادان
تحصیلات : کارشناسی ارشد فلسفه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 6,595