loading...
طراحی تا چاپ
admin بازدید : 6 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (1)

\"\\"\\"\"

مواد اولیه :

گوشت چرخ‌کرده۴۰۰ گرم

سبزی معطر شامل (ترخون، ریحان، مرزه، شوید، گشنیز و جعفری) ۱۰۰ گرم

آرد نخودچی دو قاشق سوپخوری

تخم‌مرغ یک عدد
پیاز رنده شدهیک عدد نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه میزان لازم
روغن، زیتون، سیخ چوبی و گوجه گیلاسی به میزان لازم

 

 

admin بازدید : 6 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

علی صادقی زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۵۹ در تهران در بیمارستان طرفه می‌باشد[۱] پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است. یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. وی مدرک فوق دیپلم کامپیوتر دارد. به گفتهٔ خودش به طور اتفاقی و با مجموعهٔ آفتاب عالم‌تاب ساختهٔ امیر سماواتی و مازیار حبیبی‌نیا وارد عرصهٔ سینما شد.

 

admin بازدید : 9 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

اگر با خودتان روراست باشید، حتما زمان‌هایی را به خاطر می‌آورید که به خودتان یا دیگران دروغ گفته‌اید. گاهی اوقات به خودتان دروغ می‌گویید تا کسی را که دوست دارید، آزار ندهید یا حتی وقتی به خودتان دروغ می‌گویید به نظرتان همان حقیقت می‌آید. این دروغ‌ها می‌تواند کوچک یا بزرگ باشد. شاید خودتان هم متوجه این دروغ‌ها نباشید. برخی جمله‌ها آنقدر تکرار می‌شود که فکر کردن درباره راست و دروغ آن دیگر ممکن است. گاهی اوقات هم این ذهن آگاه ماست که می‌خواهد خود را فریب دهد و به همین خاطر به خودش دروغ می‌گوید. وقتی برخی از این جمله‌ها را بشنوید تازه می‌فهمید که چقدر این جمله‌ها برای‌تان آشناست،‌ حالا فقط باید راست و دروغش را تشخیص دهید و دروغ‌ها را درست و به‌موقع از راست‌ها جدا کنید.


admin بازدید : 6 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، اطلاعات پلیس حاکی است مرد پس از ازدواج با همسر دوم خود به درگیری با او پرداخت و پس از قتل این زن اقدام به خودکشی کرد. قاتل به نام «جورج اسکات» قبل از کشتن همسرش «کلی اکر» به شدت با وی درگیر شده بود که پس از تماس با پلیس خودش را کشته است.


پلیس می‌گوید این زوج تنها چند ساعت از ازدواجشان می‌گذشت که با یکدیگر درگیر شده‌‌اند. «کلی» یک پسر 10 ساله از ازدواج اولش داشت و وقتی با اسکات که متخصص بیهوشی بود ازدواج کرد، سرپرستی پسرش را هم برعهده گرفت. مأموران پلیس می‌گویند پس از تماس تلفنی، زن جوان به سمت مزرعه این زوج در ایندیانا حرکت کرده‌اند و هنگامی که به آنجا رسیده‌اند با اجساد زن و شوهر روبه‌رو شده‌اند.


اطلاعات پلیس حاکی است زن که وحشتزده شده بود قبل از مرگ دو بار با اداره پلیس تماس گرفته بود و در حالی که صدایش می‌لرزید از مأموران کمک می‌خواست. پسر کلی به مأموران پلیس گفته ناپدری‌اش مدام فریاد می‌کشید و به مادر او می‌گفت هرگز دستت به پول‌های من نخواهد رسید.

 

مدارک پلیس نشان می‌دهد اسکات - قاتل- خود پزشک متخصص بیهوشی اتاق عمل بیمارستان «سامسون» بوده و تنها چند ساعت بعد از عروسی‌شان و رفتن به مزرعه تصمیم به قتل همسر دومش گرفته و سپس خودکشی کرده است.

 

admin بازدید : 7 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

فاطمه معتمد آریا (زاده ۷ آبان ۱۳۴۰ در تهران) که در میان دوستان و آشنایانش و اهالی سینما به نام مستعار سیمین معتمد آریا هم شناخته می‌شود، یکی از بازیگران سینمای ایران است.

او در فیلم‌های کارگردانان بزرگ سینمای ایران چون بهرام بیضایی، محسن مخملباف، رخشان بنی اعتماد و بهمن فرمان‌آرا بازی کرده و بازی او بارها موردتوجه و تحسین قرار گرفته‌است.

 

admin بازدید : 3 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

پدر یا مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. این شغل، 24 ساعته است و می تواند بسیار خسته کننده باشد. اما مهم است، با همه خستگی نیز مسایلی را رعایت کنید تا به روح، جسم و اعتمادبه‌نفس فرزندتان لطمه ای وارد نشود.

باید طوری او را تربیت و با او رفتار کنید تا در بزرگسالی علاوه بر اینکه مایه افتخار شما شود، خودش نیز در سلامت روحی کامل زندگی کند. یکی از روش های ارتباطی با کودکان حرف زدن است. اگر بتوانید روش های صحیح حرف زدن خود با کودکان را یاد بگیرید، به طور غیرمستقیم درست حرف زدن را به او نیز می آموزید.

اسم کودک را بخوانید
صدا کردن نام کودک توجه او را به حرف‌های شما جلب می‌کند. کودکان خردسال اغلب به زمان‌هایی محدود توجه دارند بنابراین برای جلب توجه باید مدام نامش را صدا کنید.
 
 به کودک گوش دهید
کودکان دوست دارند برای آنها ارزش قایل شوید. به همین دلیل بسیار مهم است واقعا برای آنها ارزش قایل شوید.به کودکتان نشان بدهید که همه توجه و دقت شما به شنیدن حرف‌های اوست. روزنامه خواندن، تلوزیون تماشا کردن و کار کردن حواس‌تان را پرت می‌کند. اگر نمی‌توانید به حرف‌های کودک گوش بدهید تظاهر نکنید. بهتر استهنگام صحبت با فرزند خود، گوشی موبایل را کنار بگذارید و با همه حواس به حرف های او گوش فرا دهید.

این باعث می شود تا اعتمادبه نفس پیدا کنند و آن حس ارزشمندی که دنبالش هستند را از شما بگیرند.
 

admin بازدید : 5 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (1)

چهره‌هاي چوبی

بيشتر ضربتي و بدون فكر عمل مي‌كنند، بلندپروازند و فوق‌العاده با اعتماد به نفس كارهاي‌شان را انجام مي‌دهند. آدم‌هايي كه عنصر وجودي‌شان چوب است، بسيار فعالند و هميشه ذهن‌شان سرشار از ايده‌ها و طرح‌هاي تازه است. وقتي يك پروژه جديد به ذهن اين افراد مي‌رسد، صبر ندارند تا آن را شروع كنند اما در مقابل، وقتي كاري را به دست مي‌گيرند، زود از آن خسته مي‌شوند. جاه‌طلبي آنها باعث مي‌شود كه گاهي بي‌رحم جلوه كنند و جز به منافع خودشان به چيزي فكر نكنند. افرادي كه چهره چوبي دارند، نترس هستند و از اينكه به قلمروهاي ناشناخته وارد شوند ابايي ندارند. اين افراد براي رسيدن به هدف‌شان هركاري مي‌كنند.

 

اگر خواستگار‌تان چهره‌اي با اين ويژگي‌ها دارد، بدانيد كه اعتماد به نفس بالايي دارد و ديگران نمي‌توانند او را از فكري كه در سر دارد، منصرف كنند. شور و شوق اين افراد براي عملي كردن ايده‌هاي تازه هميشه هم خوب نيست چون اگر در اين ميان، كسي سد راهشان شود، تحريك‌پذير و تند‌خو مي‌شوند و بيرحمانه او را پس مي‌زنند.

 

admin بازدید : 6 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

اکنون که فصل، فصل انبه است بهتر است طرز تهیه این نوشیدنی خنک را که با عطر نعنا نیز معطر شده، یاد بگیریم.برای تهیه این نوشیدنی خنک برای 6 نفر به مواد زیر نیاز داریم:انبه: یک پیمانه از قطعات ریز شدهآب آناناس: یک پیمانهچای سبز کیسه‌ای: 8 عددنعنا: ‌یک شاخه …

 

برای تهیه این نوشیدنی خنک برای 6 نفر به مواد زیر نیاز داریم:

انبه: یک پیمانه از قطعات ریز شده

آب آناناس: یک پیمانه

چای سبز کیسه‌ای: 8 عدد

نعنا: ‌یک شاخه

آب جوش: 4 پیمانه

شکر: یک تا دو قاشق غذاخوری

قطعات یخ: به تعداد لازم

 

admin بازدید : 10 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.[۱]

بازاریابی: اصول بازرگانی رسمی که منشا آن از ایالات متحده آمریکا است. ابتدا در آغاز قرن بیستم در چندین دانشگاه ایالات متحده به عنوان درس بازرگانی جداگانه‌ای تدریس می‌شد. اینگونه تلقی می‌شود که به عنوان اصول بازرگانی از سه مرحله ذیل عبور کرده باشد: «دوره تولید» که در آن بازاریابی تنها به واسطه محدودیت‌های تولید دچار محدودیت بود (تا دهه ۱۹۳۰)؛ «دوره فروش» که در آن بازاریابی هر آنچه شرکت تولید می‌کرد به بازار تحمیل می‌کرد (تا دهه ۱۹۵۰)؛ و «دوره مشتری» که در آن مشتری در مرکز تمام فعالیتهای بازاریابی قرار داشت. در قرن ۲۱. بازاریابی پا به عصر تعاملی و برهم کنشی نهاده است. تغییر بنیادی در تعریف و هدف از بازاریابی در قرن ۲۱ این است که به عنوان یک اصل بازرگانی، فراتر از صرف تسهیل – تبادلات مجاری و دادوستدهای بین تولید کننده و مشتریان گسترش یافته است. در آغاز، عمده تمرکز بازاریابی بر منافع تولید کننده بود- تحویل محصولات درست به مشتری در زمان، مکان و قیمت درست. فرض اساسی بازاریابان اولیه این بود که تولید کنندگان کنترل بازار را در اختیار دارند. مدیریت، کارکردها، نقشها و فرایندها همگی حول این مدل مدیریت بازرگانی با محوریت تولید کننده قرار داشتند. این تصور در عصر اطلاعات قرن ۲۱ دیگر معتبر نمی‌باشد. و حالا در اوایل قرن بیست و یک، بازاریابی چیست؟ یک مدل جدید موفق یا پذیرفته شده، که درمورد پویایی (و اغلب بی منطقی) بازارهای جهانی، مشتریان دمدمی مزاج و غیر قابل پیش بینی که در تحلیلهای کلاسیک نمی‌گنجد، الگوهای خرید و پیش بینی‌های بازار، افزایش خدمات نامحسوس و، بخش‌بندی و ترکیبهای جدید بازار، ورای دسته بندی‌های صنعتی و قدیمی، افزایش قدرت مشتریان، و ابزار و تکنیک‌های جدید بازاریابی تعاملی به کار گرفته شود، هنوز در مقیاس وسیع وجود ندارد و یا هنوز در سازمانها و فرایندهای بازاریابی شرکتها از آن تعبیری نشده است.

admin بازدید : 9 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 

بیوگرافی شهرام حقیقت دوست

مجموعه : بیوگرافی هنرمندان , بازیگران , ورزشکاران , افراد معروف
\"بیوگرافی
بیوگرافی شهرام حقیقت دوست
 
نام: شهرام حقیقت دوست
تاریخ تولد: 1351
مدرک تحصیلی: کارشناس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی
………………………………………..
بازیگری را از سال 1373 و با بازی در نمایش پسر کارون (امیر دژاکام، 1373) شروع کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مهر خوبان (یوسف سیدمهدوی، 1374) به تلویزیون آمد. تنها تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی، 1376) است.
بازی روان او در مجموعه های تلویزیونی و بخصوص در مجموعه خط قرمز (1379) نشان از توانایی های او دارد. او هنوز فرصت خودنمایی در عرصه سینما را پیدا نکرده است.
بازی متفاوت او در فیلم عطش (1381) به دلیل ضعف در شخصیت پردازی به چشمها نیامد.
نقش آفرینی بسیار زیبای او در فیلم جنایت (محمدعلی سجادی)، بازی ماندگاری در کارنامه او به یادگار گذاشت.
با آن چشمان وحشی که شمایلی از یک گربه را به یاد مخاطب می اندازد به خوبی توانست مسیر ترقی و پیشرفت را پیدا کند. شهرام از صحنه نمایش آمد و به خوبی در هر سه مدیوم سینما ،تلویزیون و تئاتر درخشید ، چهره او بیشتر به نقش هایی می خورد که دچار حق کشی شده اند و در پی انتقام بر آمده باشند . اما با ابن همه او هیچگاه چهره اول یک کار سینمایی در خور نبود .
شهرام کارشناس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است که در سال 1351 متولد شده است .
بازیگری را از سال 73 و با نمایش پسر کارون به کارگردانی امیر دژاکام آغاز کرد و با مجموعه تلویزیونی مهر خوبان به کارگردانی یوسف مهدوی پا به جعبه کوچک گذاشت. اولین حضور سینمایی اش معطوف به نقشی کوتاه در درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی می شد که جای دیدن برای او در خود نداشت . پس از آن در مجموعه اول ودوم داستان یک شهر دو اپیزود را بازی کرد که مورد توجه قرار گرفت و بعد به تیم بازیگران همسفر پیوست این مجموعه تلویزیونی دیگر به کارگردانی قاسم جعفری بود که در سال 80 ساخته شد ، داستانهای اجتماعی این مجموعه مورد توجه قرار گرفت و همین باعث شد تا بازی او هم به خوبی مورد ارزیابی قرار گیرد قاسم جعفری تحت تاثیر بازی او قرار می گیرد و نقش اصلی را در سریال بعدی اش یعنی در خط قرمز به او می دهد و او با یک تیم از بازیگران جوان و تقریبا نا شناس داستانی دیدنی می آفرینند.
شهرام به خاطر داشتن نقشی پررنگ بیشتر از سایر همبازی هایش به چشم آمد و توانست نقدهای مثبتی درباره بازی خود به دست بیاورد . نقش شهرام در این مجموعه شباهت انکار ناپذیری به چهره خاص او داشت و اصلا قواره خود او بود . دیگر مجموعه ای که همان سال کار کرد شب آفتابی بود که نتوانسته بود موفقیتی همپای خط قرمز داشته باشد .پس از ان دوباره به سینما بازگشت ، اما این بار در نقشی طولانی تر در ساخته ای از محمد حسین فرح بخش با نام عطش که در آن با بهرام رادان همبازی بود . فیلم ماجرای چند دزد است که پس از انجام موفقیت آمیز کارشان و سرقت یک جواهر فروشی به یکدیگر نارو می زنند و شهرام نیز بازی متفاوت و خوبی را از خود به نمایش می گذارد همان سال در دو فیلم دیگر هم ظاهر می شود ابتدا در غوغا ساخته سعید سهیلی بعد هم در جنایت به کارگردانی محمد علی سجادی . غوغا برای او کاری انجام نمی دهد. اما در جنایت هم بازی خوبی را از او به نقش یک دزد شاهد هستیم که در تقابل با میترا حجار با قدرت نمایی خودش را بالا می کشد و تقریبا فیلم را بر نام خود تمام می کند . شخصیت او در طلسم شدگان به ساخته داریوش فرهنگ در سال 82 چیزی بیش از سایر نقش هایش نداشت ، اما در همان کلیشه همیشگی نیز خوب بازی می کند . فیلم جای کار فراوانی برای کارکتر او داشت و او هم به خوبی از این فرصت استفاده می کند . مجموعه جز کارهای پر مخاطب قرار می گیرد و دوباره نام شهرام به عنوان یک چهره مناسب مجموعه های تلویزیونی بر سر زبان ها می افتد . در سال 83 در همکاری مجدد با محمد علی سجادی فیلم تردست را بازی می کند که باز هم نقش یک دزد نصیبش می شود . آخرین کاری که در آن به بازی پرداخته در «چند می گیری گریه کنی ؟» به کارگردانی شاهد احمدلو که در آن با الناز شاکر دوست و با ابوالفضل پور عرب همبازی شده است.
admin بازدید : 8 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

سرطعمکار جنازه پدرش را از قبر بیرون کشید

اسماعیل دانش پژوه از کارکنان باسابقه این سازمان با 25 سال سابقه فعالیت در بهشت زهرا خاطره ای عجیب نقل می کند. او می گوید: اطلاع دادند در یک آرامگاه خانوادگی پسری جنازه پدرش را از قبر خارج کرده است. به سرعت به محل رفته و متوجه شدیم مرده ای که هنوز چهل روز از فوتش نگذشته بود، توسط پسرش به بیرون قبر منتقل شده و می خواسته او را دوباره دفن کند. وقتی از آن پسر علت این کار را پرسیدیم گفت خواب دیده پدرش زنده است و می خواسته با این کار مطمئن شود.

admin بازدید : 10 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)
چگونه یک بازاریاب موفق شویم؟  
دوشنبه ، 27 آبان 1392 ، 10:34
با نگاهی اجمالی به صفحه نیازمندی های روزنامه، آگهی استخدام برای حرفه هایی مانند: بازاریاب، مدیرفروش، مسئول فروش، کارشناس فروش و... را مشاهده خواهید کرد که همه این عناوین در واقع به یک شغل اطلاق می شود که همان کار بازاریابی است.

برای این که بتوانید در میان انبوهی از این آگهی ها گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید چند نکته را به طور مختصر بیان می کنم:


admin بازدید : 15 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

سالاد نودال چینی - آکاایران

 

پرتال آکاایران سایت

آشپزی

بخش

آموزش آشپزی

آکا و طرز تهیه هزاران غذا و

آشپزی

آسان قسمت انواع

سالاد

-

سالاد

نودال چینی

مواد لازم برای

آشپزی

آکا :
مرغ آبپز خرد شده=1 لیوان
جعفری خرد شده=1 لیوان
هویج رنده شده=1 لیوان
پیاز خرد شده=2 قاشق غذاخوری
مایونز=4/1 لیوان
خامه=4/1 لیوان
نودل(رش

ته چین

ی)=1 بسته
توجه : در اینجا لیوان به عنوان پیمانه در نظر گرفته شده که بنا به میزان مصرف افراد قابل تغییر است.

admin بازدید : 9 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

دوم آذر ۱۳۵۶ در خانواده ای با اصالت تهرانی صد در صد متولد شد . فرزند اول زوج جوان و تحصيلكرده . روشنفكر و متمولی بود كه در منزلی واقع در ميدان آرژانتين تهران به دنيا آمد و در همان محله رشد كرد و بزرگ شد . پدر حميد تاجر فرش تحصيل كرده است و مادرش بر غم داشتن تحصيلات عاليه و موقعيت اجتماعی و اصالت خانوادگی خانه دار است . بعد از حميد يك دختر هم در اين خانواده به دنيا آمد كه در رشته ی گرافيك فارغ التحصيل شد و هم اينك دنبال ادامه ی تحصيل در رشته ی حقوق است و دوست دارد كار وكالت كند .

admin بازدید : 9 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

لاک پشت سنگی

لاک پشت

 

دوستان عزیز امروز می خواهیم با هم یک مجسمه ی سنگی ساده و زیبا درست کنیم. شاید بعد از درست کردن این کاردستی بتوانید اسم خود را یک مجسمه ساز کوچک بگذارید. وسایل مورد نیاز برای این کار بسیار ساده و در دسترس است.

 

 

admin بازدید : 7 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

چرا بازاریابی عصبی؟

بازاریاب‌ها  متوجه یک اشکال اساسی روش‌های سنتی ارزیابی سلیقه و بازخورد مردم به محصولات شدند:

 

آن چیزی که مردم می‌گویند با آن چیزی که واقعا در ذهنشان می‌گذرد، متفاوت است.

تصمیم‌گیری‌ها بیش از آنکه عقلانی و بر پایه استدلال باشند، احساسی هستند و حتی تصمیم‌گیری‌های عقلانی هم بدون کمک جنبه‌های احساسی، هیچگاه، مجال عملی شدن پیدا نمی‌کنند. در واقع این احساسات هستند که باعث علاقه‌مندی ما به یک برند خاص می‌شوند

همه ما به نوعی مشتری هستیم . خرید بخش بزرگی از زندگی روزمره همه ما را تشکیل داده است و به این علت است که ما هر روز شاهد پیام‌بازرگانی در تلویزیون و تبلیغات فروشندگان در بیلبورد اتوبان‌ها، اینترنت و حتی پارچه نوشته های سر در مغازه‌ها هستیم. برند‌ها و مارک‌های تجاری از هر سو با تمام سرعت به طرف ما سرازیر می شوند. حال چگونه با این همه تبلیغات پایان‌ناپذیر که هر روز مشاهده می‌کنیم، آن ها را به خاطر بسپاریم؟ چه چیزی مشخص می‌کند که چه اطلاعاتی در ذهن خودآگاه و چه اطلاعاتی در ذهن ناخودآگاه ما ثبت می شود؟

بازاریابی عصبی چیست؟

بازاریابی عصبی درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوان عملیات بازاریابی و فروش را بهبود بخشید.

بازاریابی عصبی نوید دهنده نوع جدیدی از بازاریابی است که کاملا ماهیت میان رشته ای دارد. جایی که علوم مدیریت، عصب شناسی، روانشناسی و شاید هم به نوعی هنر به هم پیوند می خورند و به شرکت های ارائه دهنده خدمات و کالاها این امکان را داده اند که در بازار با رقابت تنگاتنگ امروز یک باکس محصول بیشتر بفروشند

اگر قبول کنیم که هر کدام از ما در موقع خرید دست به یک عمل از نوع تصمیم  گیری می زنیم، پس در هر خرید، ما یک فعالیت ذهنی پیچیده انجام می دهیم. فعالیتی که به شدت درگیر مسائل روانی است

بسیاری از اوقات مردم آن چیزی را به زبان می‌آورند که تصور می‌کنند دیگران انتظار شنیدنش را دارند. در واقع مشکل اساسی این است که بسیاری از فرایندهای تصمیم‌گیری در سطح ناخودآگاه ذهن اتفاق می‌افتد، نه در سطح خودآگاه. هدف اصلی نورومارکتینگ این است که این اطلاعات ناپیدا را از مغز مردم استخراج کند. بنابراین در نورومارکتینگ از مردم هیچ سؤالی پرسیده نمی‌شود، بلکه اطلاعات مستقیما بیرون کشیده می‌شوند

ابزارهای نورومارکتینگ

- MRI‌عملکردی یا fMRI : MRI عملکردی یک ابزار توانا برای نورومارکتینگ است که می‌تواند فعالیت مغز را به صورت سه‌بعدی و آناتومیک نشان بدهد. این روش دارای محدودیت هایی است:

 MRI-1‌عملکردی گران است.

-2 سوژه‌های آزمایش در طی آزمایش باید کاملا ثابت باشندد

-3 بین محرک که همان محصولات تجاری هستند و مشاهده تغییر فعالیت مغز از طریق fMR،یک تأخیر ۵ ثانیه‌ای وجود دارد. بنابراین ارزیابی تبلیغات چندثانیه‌ای تلویزیونی که ریتم تندی دارند، با این روش بسیار مشکل می شود

EEG

بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند که از اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی مغز یا EEG برای نورومارکتینگ استفاده کنند. با EEG آنها متوجه می‌شوند که آیا یک محصول، توجه مخاطب را به خود جلب کرده است؟ آیا تبلیغ احساس مخاطب را برانگیخته است ؟آیا خاطره‌ای در مغز او بر جای گذاشته است ؟

البته EEG، اصلا به اندازه fMRI‌ دقیق نیست، چون نمی‌تواند نشان بدهد که امواج دقیقا از کجای مغز آمده اند. بنابراین نمی‌شود ارزیابی کرد که قسمت احساسات مغز تحریک شده یا قسمت پاداش مغز تحریک شده است.

 نظر سنجی خرید از طریق بررسی تحرکات ذهنی افراد

نورومارکتینگ یعنی بازاریابی مبتنی بر پردازش عصبی مردم.به عبارت ساده، به جای نظرسنجی مستقیم از مردم، نظر ذهنی آنها با استفاده از EEG (نوار مغز) یا اسکن عملکردی fMRI ارزیابی می‌شود

اگر محصولی واقعا باب طبع شما باشد، دیدن تصاویری از آن، می‌تواند مراکز پاداش قشر مغز را تحریک کند،

همان مراکزی که با غذا  یا داروهای اعتیادآور تحریک می‌شوند

پژوهشگران در پی آن هستند که میل و ترجیح درونی مخفی را پیدا کنند.

به همین خاطر است که کار و کسب شرکت‌هایی که خدمات نورومارکتینگ ارائه می‌دهند، حسابی سکه شده است،  این شرکت‌ها می‌خواهند پاسخ حسی را اندازه گیری کنند. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که رقابت شدید بین برندهای مختلف، باعث کم شدن فاصله کیفی محصولات شده است، در چنین دنیایی تکیه کردن بر پاسخ حسی مصرف‌کنندگان اهمیت زیادی دارد.

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نورمارکتینگ معتقدند که با EEG می‌توانند میزان فروش محصولات را پیش بینی کنند، برای این کار اصلا لازم نیست که شمار زیادی از مردم EEG شوند، بلکه نمونه کمی برای کار آنها کافی است

بنابراین باید انتظار داشته باشیم که سر و کله نورومارکتینگ به زودی در زمان ساخت تبلیغات، تریلرهای سینمایی، گجت‌ها، طراحی اتوموبیل‌ها، بسته‌بندی محصولات و یا حتی تبلیغات نامزدهای انتخابات پیدا بشود.

admin بازدید : 9 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

روحیه شاد, احساس موفقیت,رسیدن به آرامش

من یک زن 35 ساله، متاهل و دارای یک دختر 6ساله هستم. مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ام و امروز......

تحصیلاتم را تا مقطع دکتری ادامه داده و الان به عنوان یکی از مدیران ارشد یک شرکت معتبر، در حال انجام وظیفه هستم.

در کودکی پدر و مادرم متارکه کرده اند و مرا به خانواده ی فقیری سپردند تا در ازای پول از من مراقبت کنند.در هفت سالگی پیش پدر و نامادریم برگشتم.سوای رفتار نامادریم،خواهرم هم به من حسادت میکرد و حتی خانواده پدرم مرا بعنوان یکی از خودشان قبول نداشتند.سختیهای زیادی کشیدم ولی هیچگاه ناامید نمیشدم متاسفانه مادر خودم هم مدتها سراغی از من نمیگرفت و بعد از ازدواج با اصرار من به خانه مان آمد ولی هیچوقت احساس نمیکردم مادرم مثل مادرهای دیگر تکیه گاهم باشد.

دوره کودکی سختی داشتم ولی با این اوضاع همیشه سعی می کردم روحیه شادی را در درونم زنده نگهدارم.

بعد از ازدواج هم مثل همه دختران دیگر با مشکلاتی در زندگی مواجه بودم اما متاسفانه هیچ پشت و پناه یا حداقل تسکینی بر آلام قلبم نداشتم.

به هر حال هر چه که بود گذشت و الان 10 سال از  زندگی مشترک من می گذرد و خدا را شکر از زندگی، از همسرم و کلا از شرایط فعلی ام بسیار راضی هستم.

admin بازدید : 8 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

سرقت برادرزاده از منزل عمویش

مرد جواني كه به طلاجات منزل عمويش در شهرستان چناران استان خراسان رضوي دستبرد زده بود، شناسايي و دستگير شد.

 سرهنگ قربان صنعتي، فرمانده انتظامي شهرستان چناران با اعلام اين خبر گفت: پس از شكايت فردي درباره سرقت بيش از 50 ميليون ريال طلاجات، وجه نقد و يك دستگاه گوشي تلفن همراه از منزلش شناسايي و دستگيري سارق در دستور كار تيمي از ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. تيم دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با حضور در محل و بررسي‌هاي صحنه جرم با توجه به سرنخ‌هاي به جامانده و يكسري تحقيقات از مالباخته به برادر‌زاده جوان وي مظنون شدند.

admin بازدید : 12 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

پرتال آکاایران سایت

آشپزی

بخش

آموزش آشپزی

آکا و طرز تهیه هزاران غذا و

آشپزی

آسان قسمت غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی- طرز تهیه کرپ

اسفناج

 

کرپ, کرپ اسفناج, اسفناج,غذاهای گیاهی ، غذای سالم ، غذای گیاهی

طرز تهیه کرپ اسفناج


admin بازدید : 14 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

ه گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که در یکی از روزهای پایانی فروردین امسال مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 با ارائه شکایتی گم شدن دختر سیزده ساله اش را اطلاع داد.

 

در پی این شکایت، بازپرس عموزاد دستور تحقیق و پیگیری در این زمینه را در پلیس آگاهی صادر کرد. با شروع تحقیقات معلوم شد دختر گمشده کمی اختلال حواس دارد و این فرضیه که وی پس از خروج از خانه قادر به یافتن خانه اش نباشد قوت گرفت.

 

 

admin بازدید : 10 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

به گفتهٔ کمیسیون تجارت فدرال امریکا (FTCشرکت هرمی شرکتی ست که به اعضایش حق کمیسیون می‌دهد تا افراد جدید را وارد کنند. شرکت‌های هرمی محصولی را نمی‌فروشند و پولهای مشتریان را در یکجا جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند و در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیر قانونی هستند، چون در ازای جذب افراد پول می‌دهند و بطور اجتناب ناپذیر فرو خواهند پاشید و وقتی هرم فروپاشی کند، بجز عده‌ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی می‌مانند یا بعبارتی پول خود را می‌بازند.

admin بازدید : 10 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

شناخت شخصیت افراداز روی چهره

 

سال‌هاي سال بود كه چيني‌ها باور داشتند چهره افراد مي‌تواند واقعيت‌هاي پنهان شخصيت‌شان را آشكار كند. شايد چنين تصوري از نظر شما غيرواقعي به‌نظر برسد اما بررسي‌هاي جديد هم نشان مي‌دهد كه پيشاني نوشت آدم‌ها، شخصيت‌شان را هم آشكار مي‌كند. فيلسوف‌هاي چيني مي‌گويند 5 عنصر در جهان مي‌تواند زندگي ما را تحت‌تاثير قرار دهد؛ چوب، ، آب، آتش، زمين و فلز. از نظر آنها هر كدام از ما تلفيقي از اين عناصر را در چهره خود داريم اما يكي از اين عناصر، نسبت به بقيه آنها شاخص‌تر است. گذشته از فيلسوف‌هاي قديمي، پژوهشگران امروزي هم اين موضوع را تاييد مي‌كنند. سيمون برون، يكي از متخصصان انگليسي كتابي در مورد اين موضوع نوشته و توضيح مي‌دهد كه چطور هركدام از شما مي‌توانيد شاخص‌ترين عنصر را در چهره ديگران شناسايي كنيد و از طريق آن به شخصيت‌شان پي‌ببريد. 

 

 

admin بازدید : 16 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

  بیوگرافی کامل شقایق فراهانی + عکس

  شقایق فراهانی متولد  (۲ مرداد ۱۳۵۱، تهران) بازیگر ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : ایرانی

تولد : ۲ مرداد ۱۳۵۱

تهران

والدین : بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۵ تا کنون

 زندگی شقایق فراهانی
او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون است.

از کودکی همراه پدر و مادرش (بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی نیا) به بازی در تئاتر پرداخت.

با حضوری کوتاه در فیلم « لیلا » به سینما آمد اما تنها در فیلم « چتری برای دو نفر » توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی او در این فیلم کاملا بر بازی بازیگران مقابلش – رضا کیانیان و هدیه تهرانی – برتری دارد.

با بازی خوبش در فیلم « پروانه » در سطح بین المللی هم توانست موفق شود.
  شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  فیلم‌ها شقایق فراهانی
    بی خداحافطی (احمد امینی . ۱۳۹۱)

    خنده در باران (داریوش فرهنگ . ۱۳۹۰)

    محاکمه در خیابان ( مسعود کیمیایی ، ۱۳۸۷)

    دل شکسته (۱۳۸۷)

    وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)

    دایناسور (۱۳۸۶)

    مظفرنامه (۱۳۸۶)

    مقلد شیطان (۱۳۸۵)

    مهمان (۱۳۸۵)

    نصف مال من، نصف مال تو ( وحید نیکخواه آزاد، ۱۳۸۵)

    راه طی شده (۱۳۸۴)

    صحنه جرم، ورود ممنوع! (۱۳۸۴)

    قلقلک (۱۳۸۴)

    شارلاتان (۱۳۸۳)

    پروانه ای در باد (۱۳۸۲)

    آدمک‌ها (۱۳۸۰)

    سیندرلا (۱۳۸۰)

    چتری برای دو نفر (۱۳۷۹)

    راز شب بارانی (۱۳۷۹)

    سمفونی تاریک (۱۳۷۹)

    شب‌های تهران (۱۳۷۹)

    شهرت (۱۳۷۹)

    صدای سخن عشق (۱۳۷۹)

    طوطیا (۱۳۷۷)

    عشق کافی نیست (۱۳۷۷)

    مهره (۱۳۷۷)

    لیلا ( داریوش مهرجویی ، ۱۳۷۵)

تصاویر شقایق فراهانی

    شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

 تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

بیوگرافی شقایق فراهانی+  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

 بیوگرافی شقایق فراهانی+  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  تصاویر شقایق فراهانی

  شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

  بیوگرافی شقایق فراهانی+  تصاویر شقایق فراهانی

 شقایق فراهانی,بیوگرافی شقایق فراهانی

admin بازدید : 14 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

penne-tomatoes-garlic-white-beans

در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک پاستای خوشمزه همراه با گوجه سوخاری و سیر و لوبیا سفید را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم

  • 3 عدد گوجه نصف شده
  • 4 حبه سیر
  • 2 قاشق سوپخوری روغن زیتون
  • 1/4 قاشق سوپخوری نمک
  • مقداری فلفل سیاه
  • 1 قوطی لوبیای کنسروی
  • 225 گرم پاستا
  • 10 گرم برگ ریحان تازه
  • 15 گرم پنیر یا انواع مختلف سبزیجات

 

admin بازدید : 31 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

اگر دوست دارید فرزندانی شاد و خوش بین داشته باشید، این مطلب را بخوانید و به آن بیندیشید.

 

آنچه برای تربیت کودکی شاد و خوش بین مهم است در قدم اول، دانستن این موضوع است که سه عامل تعیین کننده که می توانند پایه های خوش بینی را در شخصیت یک کودک ایجاد کنند عبارتند از:

 

**سبک تبیین

**مثبت اندیشی

** تسلط و چیرگی

 

admin بازدید : 37 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خبر خیلی خوش برای سربازان متاهل
بخش تعاملی الف - محمد بنازاده
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
همواره این سوال برایم مطرح بود که مسئولین محترم ستاد کل نیروهای مسلح با چه دیدگاه و تفکری تصمیمات سربازی را اتخاذ می کنند که تا این حد متغیر و بعضا برای جوانان غیر منطقی و غیر قابل هضم به نظر می رسد تا اینکه هفته پیش خبری منتشر شد با عنوان:


admin بازدید : 42 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

بازاریابی عصبی و راهکارهای نوین افزایش فروش

بازاریابی عصبی (neuromarketing)

چرا بازاریابی عصبی؟

بازاریاب‌ها  متوجه یک اشکال اساسی روش‌های سنتی ارزیابی سلیقه و بازخورد مردم به محصولات شدند:

 

آن چیزی که مردم می‌گویند با آن چیزی که واقعا در ذهنشان می‌گذرد، متفاوت است.

تصمیم‌گیری‌ها بیش از آنکه عقلانی و بر پایه استدلال باشند، احساسی هستند و حتی تصمیم‌گیری‌های عقلانی هم بدون کمک جنبه‌های احساسی، هیچگاه، مجال عملی شدن پیدا نمی‌کنند. در واقع این احساسات هستند که باعث علاقه‌مندی ما به یک برند خاص می‌شوند

همه ما به نوعی مشتری هستیم . خرید بخش بزرگی از زندگی روزمره همه ما را تشکیل داده است و به این علت است که ما هر روز شاهد پیام‌بازرگانی در تلویزیون و تبلیغات فروشندگان در بیلبورد اتوبان‌ها، اینترنت و حتی پارچه نوشته های سر در مغازه‌ها هستیم. برند‌ها و مارک‌های تجاری از هر سو با تمام سرعت به طرف ما سرازیر می شوند. حال چگونه با این همه تبلیغات پایان‌ناپذیر که هر روز مشاهده می‌کنیم، آن ها را به خاطر بسپاریم؟ چه چیزی مشخص می‌کند که چه اطلاعاتی در ذهن خودآگاه و چه اطلاعاتی در ذهن ناخودآگاه ما ثبت می شود؟

 

admin بازدید : 41 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

شهرت علمی و فرهنگی: بازیگرمدرک تحصیلی: دیپلمه.

- فعالیت هنری را با بازی در تئاترهای مدرسه‌ای آغاز کرد و پس از پایان تحصیلات با فیلم وسوسه جلوی دوربین رفت

- اما نخستین حضور جدی‌اش بازی در فیلم عروس بود.

- در چهل و یکمین جشنواره سن سباستین (اسپانیا، 1992) برای بازی در سارا جایزه بهترین بازیگر زن را به‌طور مشترک دریافت کرد و در همین سال برای همین فیلم (باز هم به‌طور مشترک) از جشنواره سه قاره نانت فرانسه جایزه گرفت.- در دوره‌های مختلف جشنواره فجر برای بازی در فیلم‌های عروس، سارا، پری، روانی و دو زن کاندید بوده است.- او به‌خاطر بازی در فیلم دو زن جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تائورمینا (ایتالیا، 1999) دریافت کرد.- او فیلم کوتاه ̎ داشتن و نداشتن ̎ را هم کارگردانی کرده است.- او برای بازی در فیلم نیمه پنهان از بیست و پنجمین جشنواره فیلم قاهره جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.- پس از ده سال نامزدی برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر، سرانجام در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیکی کریمی برای بازی در فیلم‌های واکنش پنجم و دیوانه‌ای از قفس پرید این جایزه را دریافت کرد.

admin بازدید : 34 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (1)

 

فنون یازده گانه کارساز در بازاریابی


فنون یازده گانه کارساز در بازاریابیمشتری‌ شما کالا‌ یا خدمت‌تان‌ را می‌خرد تا پس‌ از خرید احساسی خوشایند داشته باشد. (در اقتصاد خرد به‌ این‌ احساس‌ خوشایند پس‌ از خرید «مطلوبیت یا utility» گفته‌ می‌شود که‌ البته‌ درجه‌ها‌ و سطوح‌ مختلفی برحسب‌ رضامندی‌ مشتری دارد). بنابراین‌ همواره‌ این‌ مطلب‌ را هنگام‌ تهیه‌ تبلیغات‌، صفحات‌ وب‌ یا استفاده‌ از دیگر ابزار فروش‌ در نظر داشته‌ باشید. به‌ منظور افزایش ‌حس‌ رضایت‌مندی‌ و خشنودی‌ مشتری‌ هنگام‌ تجربه‌ی‌ خرید از محصولات شما،‌ باید ازتصاویر و کلمات‌ زنده‌، پرشور و هیجان‌، دارای‌ نشاط‌ و سرزندگی‌ و همچنین ‌واضح‌ استفاده‌ کنید. این‌ امر باعث‌ تقویت‌ و فزونی‌ میل‌ آنها به‌ خرید کالا یا خدمت ‌شما می‌شود و آنها را تحریک‌ می‌کند تا همین‌ حالا آن‌ محصول‌ یا خدمت‌ را خریداری‌ کنند.
همواره تبلیغات‌، آگهی‌ها و روش‌های‌ جدید بازاریابی‌ را امتحان کنید. حتی‌ روش‌های‌ قدیمی‌ را نیز که‌ هرگز مورد استفاده‌ قرار نداده‌اید، تست‌ کنید. بهترین‌ و مطمئن‌ترین‌ روش‌ این‌ است‌ که‌ ۸۰% بودجه‌ی‌ تبلیغات‌ را به‌ روش‌های‌ مطمئن‌ و اثبات‌ شده‌ و ۲۰% بقیه‌ را به‌ روش‌های‌ جدید اختصاص‌ دهید. بیشتر کسب‌ و کارها بدون‌ توجه‌ به‌ موقعیت‌ متغیر بازار و رقابت‌ فشرده‌ از همین‌ فرمول‌ استفاده‌ می‌کنند.
اندازه‌ تبلیغات‌ را کاهش‌ دهید تا بتوانید با همان‌ بودجه‌ تبلیغات ‌بیشتری‌ انجام‌ دهید. اگر تبلیغات‌ کوتاه‌ شما در مقایسه‌ با تبلیغات‌ طولانی‌ و بلند پاسخ‌ مناسب‌تری‌ داد و درآمد‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با هزینه‌های‌ شما نصیب‌تان‌ کرد، تعجب‌ نکنید. یکی‌ از موثرترین‌ و بهترین‌ تبلیغاتی‌ که‌ تا امروز استفاده‌ شده‌، فقط‌ ۱۱کلمه بوده‌ است‌.
بهترین‌ و کوتاه‌ترین‌ تبلیغ‌ یا آگهی‌ خود را بر روی‌ کارت‌ پستال‌ چاپ‌ کنید وآن‌ را برای‌ تمام‌ مشتریان‌ احتمالی‌ در بازار هدف‌تان‌ پست‌ کنید. مردم‌ زمانی ‌یک‌ کارت‌ پستال‌ را می‌خوانند که‌ پیام‌ آن کوتاه‌ و مختصر باشد. یک‌ تبلیغ‌، آگهی‌ یا پیام ‌کوتاه‌ بر روی‌ کارت‌ پستال‌ به‌ این‌ صورت‌ می‌تواند حجم‌ بالایی‌ از ترافیک‌ مشتریان‌ را به ‌سمت‌ وب‌ سایت‌ شما بکشاند و در نتیجه‌ با این‌ هزینه‌ی‌ اندک‌ فروش‌ را به‌ نحو چشم‌گیری‌ افزایش‌ دهد.
کلمات‌، واژگان‌ و جمله‌های کوتاه‌، پرانرژی‌ و تحریک‌آمیز، مشتریان‌ احتمالی‌ را نسبت‌ به‌ خواندن‌ تبلیغات‌ بعدی‌ شما علاقه‌مند و پابرجا نگه‌ می‌دارد. حتی‌ اگر مشتری‌ به‌ هر دلیلی‌ در حال‌ حاضر از شما خرید نکند، اما آگهی‌ شما برایش جذاب‌ باشد، مطمئن‌ باشید همچنان‌ منتظر آگهی‌های‌ جدید شما خواهد بود و در نهایتً اقدام‌ به‌ خرید می‌کند. بنابراین‌ با دقت‌ و حوصله،‌ کلمات‌ و عبارات‌ خسته‌کننده‌ و بی‌رمق‌ و خالی‌ از احساس‌ را از تبلیغات‌ خود حذف‌ کنید و از کلمه‌ها‌ وعبارت‌های‌ روح‌ بخش‌، با بار انرژی‌ مثبت‌ و سرزنده‌ استفاده‌ کنید. برای‌ نمونه به‌ جای ‌استفاده‌ از عبارت‌ «محصول‌ ما سودمند است و گران‌ نیست‌»، از عبارت‌ «محصول‌ ما سریع‌ و آسان‌ است و شما ۹۹ دلار کمتر می‌پردازید»، استفاده‌ کنید.
پس‌ از اینکه‌ به‌ مشتری‌ احتمالی‌ خود گفتید که‌ با خرید محصول‌ یا خدمت شما چه‌ امتیازهایی‌ کسب‌ می‌کند، به‌ او‌ بگویید که‌ اگر محصول‌ شما را نخرد چه‌ چیزهایی‌ از دست‌ می‌دهد. برای بیشتر مردم ترس «از دست دادن» بیش از تمایل «به دست آوردن» است؛ به‌ این‌ معنی‌ که‌ اگر کسی‌ بداند که‌ به راستی چیزی‌ را از دست‌ می‌دهد، دست‌ به‌ اقدام‌ می‌زند، اما تنها تمایل‌ به‌ داشتن‌ یک کالا، دلیل‌ قانع‌ کننده‌ای‌ برای‌ به دست‌ آوردن‌ نیست. مشتریان،‌ کالا یاخدمت‌ شما را برای‌ لذت‌ از سودهای حاصل‌ از خرید آن‌ می‌خواهند، اما آنها زمانی برای‌ داشتن‌ محصول‌ شما ‌بیشتر انگیزه‌ و تمایل‌ خواهند داشت که‌ شما به‌ آنها یادآوری‌ کنید که‌ اگر محصول‌ شما را نداشته‌ باشند، چه چیزهایی‌ را از دست‌ می‌دهند.
شما می‌توانید هر تردید و درنگ در خرید مشتری‌ احتمالی‌ را در همان‌ آخرین‌ دقیقه‌ رفع‌ کنید. برای‌ این‌ کار کافی‌ است‌ که‌ مشتری‌ احتمالی‌ علاقه‌مند را که‌ در تردید خریدن‌ یا نخریدن‌ کالا یا خدمت‌ شماست‌، با یک‌ اقدام‌ جالب‌ یا خوشایند غافل‌گیر کنید. برای‌ نمونه‌ درست‌ پیش‌ از پایان‌ معامله‌ یا انجام‌ آخرین‌ مرحله‌ی ‌معامله‌ یا فروش‌، جایزه‌ یا پاداشی‌ غیرمنتظره‌ و غافل‌گیرکننده‌ به‌ مشتری‌ بدهید(این‌ جایزه‌ به‌ هر شکل‌ می‌تواند باشد و بستگی‌ به‌ ماهیت‌ کسب‌ و کار دارد؛ مانند تخفیف‌، کارت‌ قرعه‌ کشی‌ جایزه‌ی‌ ویژه‌، اهدای‌ کالای‌ جنسی‌ یا هر نوع‌ دیگر از این ‌دست‌).
شما می‌توانید کل‌ حجم‌ فروش‌ یا متوسط‌ اندازه‌‌ی فروش‌ خود را در یک‌ زمان ‌از طریق‌ ترکیب‌ ۲ یا چند کالا یا خدمت‌ مرتبط‌ به‌ هم،‌ به‌ صورت‌ یک‌ بسته‌ یا سبد ترکیبی‌ ویژه‌ افزایش‌ دهید. قیمت‌ این‌ سبد کالا یا خدمت‌ را پایین‌تر از قیمت‌ خرید تک‌ تک‌ این‌ محصولات‌ در نظر بگیرید. این‌ بسته‌ی‌ ویژه،‌ هر دو گروه‌ «درنگ‌ کنندگان‌ در خرید» (Procrastinators) و چانه‌‌زنان ‌حرفه‌ای‌ را ترغیب‌ می‌کند که‌ همین‌ حالا خرید کنند.
شما در همه‌ حال‌ نیاز به‌ کسب‌ مشتریان‌ جدید دارید. اما از فروشی‌ که‌ می‌توانید هم‌اکنون، به ‌آسانی‌ به‌ مشتریان‌ کنونی خود داشته ‌باشید، غافل‌ نشوید. کسب‌ و کار با مشتریان‌ موجود از هرنظر‌ با‌صرفه‌تر و آسان‌تر از مشتریان‌ احتمالی‌ جدید است‌. همواره‌ تلاش‌ کنید که‌ مشتریان‌ فعلی‌ را به‌ خرید بیشتر ترغیب‌ کنید و کالا و خدمات‌ بیشتری‌ به ‌آنها ارایه‌ کنید.
اگر شما از جایی‌ خرید کنید و پس‌ از چند روز به‌ وسیله‌ نامه‌ یا تماس‌ ازشما به طور رسمی سپاس‌گزاری‌ شود، واکنش‌ شما چه‌ خواهدبود؟ به طور قطع احساس‌ خوبی‌ به‌شما دست‌ می‌دهد و به احتمالً زیاد مایل هستید که‌ دوباره از آنها خرید کنید. بنابراین،‌ شما نیز این‌ حس‌ را به‌ مشتریان‌ خود منتقل کنید. مطمئن‌ باشید که‌ آنها به‌ این‌ اقدام‌ شما پاسخ می‌دهند و با انبوهی از مراجعه‌کنندگان مواجه خواهید شد.
کاری‌ کنید که‌ پای‌ مشتریان‌ شما به‌ تبلیغات‌ عمومی‌ باز شود. محرک‌ یا عاملی‌ برای‌ آنها ایجاد کنید تا به‌ تمام‌ همکاران‌، دوستان‌ و اطرافیان خود‌ از ارزش‌محصولات‌ و خدمات‌ شما بگویند. یک‌ مهر تایید از طرف‌ آنها می‌تواند ‌چنان‌ افزایش‌ فروشی‌ برای‌ شما به‌ ارمغان‌ آورد که‌ با هیچ‌ مبلغ‌ و تبلیغی‌ نتوانید آن‌ را به دست‌ آورید. شما چه‌ تعداد از این‌ فنون‌ را مورد استفاده‌ قرار می‌دهید؟ کدام‌ یک‌ را هرگز استفاده‌ نکرده‌اید؟ به‌ خاطر داشته‌ باشید استفاده‌ نکردن‌ از این ‌تاکتیک‌ها باعث‌ از دست‌ دادن‌ فروش‌ شما می‌شود و بدین ترتیب، منافعی را که متعلق به شماست، از دست خوا

admin بازدید : 40 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار + تصاویر محمدرضا گلزار

مجموعه: دنیای بازیگران

 

\"\\"محمدرضا\"

محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.

گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.
گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت. او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است.

به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

او با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست در سال ۱۳۸۰ به عنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. جزو اولین مدل‌های تبلیغاتی ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت پس از اکران فیلم شام آخر در سال ۱۳۸۰ شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او سال ۱۳۸۱ با این شرکت قرار داد بست وی همچنین به عنوان مدل آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌هایی همچون چرم و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است.

روزنامه نگار و یکی از اعضای تحریریهٔ مجلهٔ رویش در سال ۱۳۸۷.

او چند سال مجموعه زیبایی برای آقایان به نام Men\\\'s Club را اداره میکرد که این مجموعه در سال ۱۳۹۰ تعطیل شد.

این هنرمند در سال ۱۳۹۲ اولین ترانه خود را به صورت حرفه ای منتشر کرد و قصد دارد به فعالیت خوانندگی ادامه دهد.


admin بازدید : 29 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

نفر چهارم کنکور تجربی: رشته پزشکی را برای خدمت به جامعه ادامه می‌دهم

خبرگزاری تسنیم: رتبه چهارم کنکور تجربی گفت: قصد دارم رشته پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه دهم تا بتوانم در راستای خدمت به جامعه ام گام برداشته باشم.

 

admin بازدید : 26 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

روان‌شناسی بالینی شاخه‌ای از روان‌شناسی است که به درک، پیش‌بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی‌های شناختی، هیجانی، زیست‌شناختی، روان‌شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می‌کند و در گستره وسیعی از جمعیت‌های در جستجوی درمان کاربرد دارد. (رزنیک، ۱۹۹۱). نقش‌های شش‌گانه آن عبارت است از: ارزیابی و تشخیص، مداخله و درمان، مشاوره، آموزش و نظارت بر کار روان‌درمانگرها، پژوهش و مدیریت. غالب کارهای روانشناس بالینی در راستای درمان و تشخیص، آموزش و پژوهش است (دادستان و منصور، ۱۳۶۶).

بیشترین شمار روان‌شناسان در این رشته کار می‌کنند، یعنی رشته‌ای که سر و کارش با کاربرد اصول روان شناختی در امر تشخیص و درمان مشکلات عاطفی و رفتاری است. مثلاً بیماری روانی، بزهکاری نوجوانان، رفتار جرم‌آفرین، اعتیاد دارویی، عقب‌ماندگی ذهنی، کشمکش‌های زناشویی و خانوادگی، و سایر مشکلات خفیف سازگاری.

روان‌شناسان بالینی می‌توانند در بیمارستان‌های روانی، دادگاه‌های کودکان یا سازمان‌های نظارت بر بزهکاران، درمانگاه‌های بهداشت روانی، نهادهای ویژه با روان‌پزشکی، ارتباط نزدیک دارند.[۱]

چهار مرحله تاریخی برجسته برای روانشناسی بالینی در جهان وجود دارد:

  • آغاز حرفه ۱۸۹۲-۱۹۱۴
  • فرارسیدن عصر روانشناسی بالینی ۱۹۱۶-۱۹۵۴
  • یکپارچگی و حرفه‌ای‌گرایی۱۹۵۴-۱۹۷۸
  • خودمختاری و تعهد اجتماعی ۱۹۷۹-...

 

admin بازدید : 32 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

ژله رولی جز اون دسته از دسرهای شیکه که حتما برای یکبار هم شده باید امتحانش کنید.ورژن اصلیش با مارشمالو هست که اگر تونستم پیداش کنم حتما آموزشش رو میزارم اما فعلا راه آسونش رو یاد بگیرید در واقع فوق آسون:

 
طرز تهیه ژله رولتی همراه با آموزش تصویری قدم به قدم

مواد لازم:

ژله در رنگ دلخواه                             یک بسته

آب جوش                                       یکم کمتر از یک لیوان

بستنی وانیلی                                یک دوم لیوان

 

admin بازدید : 11 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

ساخت عروسک تزیینی (گربه تزیینی)

آموزش ساخت عروسک تزیینی بصورت قدم به قدم را قرار می دهم ، امیدوارم از این سری آموزش نیز لذت ببرید .

وقتی دوتا از این گربه های تزیینی بسازید کنار هم شکل زیباتری دارند .

از این عروسک ها می توانید در تزیین اتاق و منزل خودتان استفاده کنید مراحل ساخت آنها ساده است .

آموزش عروسک تزیینی, ساخت عروسک تزیینی

 

admin بازدید : 16 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

 

تغذیه > نوشیدنی‌ها - همشهری آنلاین:
داشتن خواب آرام و همچنین گذراندن روز بدون استرس و دغدغه آرزوی بسیاری از افراد است ما اینجا راهکارهایی برای این مشکل ارائه داده ایم.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 6,568